I bruger 2 % af jeres data. Her er det, I går glip af.

I bruger 2 % af jeres data. Her er det, I går glip af.

Der er noget, jeg ofte oplever, når vi arbejder med kontaktcentre.De fleste har en ret god fornemmelse af, hvorfor kunder kontakter dem. Problemet er bare:Det bygger ofte på et meget lille udsnit af det, der faktisk sker. De fleste analyserer kun en brøkdel af deres...